OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvornår kan jeg se min kvittering

Du vil modtage en mail med bekræftelse inden for ½ time

Der er fejl på mine vare - hvordan skal jeg forholde mig?

Vi er alle mennesker, og det betyder, at fejl kan forekomme. Hvis du opdager en fejl, som skyldes os (for eksempel en stavefejl i forhold til det, du har bestilt), beder vi dig om straks ved modtagelse af varen at informere os om fejlen. Dette kan gøres enten via telefonopkald eller e-mail, og vi vil gerne have fotodokumentation af fejlen. Vi vil naturligvis erstatte varen og dække fragtomkostningerne uden ekstra omkostninger for dig

Hvis vi opdager en fejl, vil vi kontakte dig på mail eller telefon, men vi kan ikke opfange alle fejl, så hvis du har lavet en fejl som vi ikke opdager, ligger ansvaret hos dig, Vi laver gerne en ny og sender til dig mod betaling.
 
 
Har jeg returret?

På varer der er graveret er der ingen retur ret, da varen er speciel fremstillet til dig

Hvad vil der ske hvis en vare er udsolgt?

Hvis en vare er udsolgt, vil vi kontakte dig på mail eller telefon for at tilbyde dig noget andet. Hvis du ikke ønsker dette, sendes pengene retur til din konto, du vil kunne se dem inden for 3 - 4 bankdage. Du kan også vælge at vente med at modtage varerne til de er på lager igen.

Hvordan modtager jeg mine varer?

Alle pakker sendes med GLS til den pakke shop der ligger tættest på dig. Der sendes direkte til erhverv. 

KONTAKT OS FOR EVENTUELLE SPØRGSMÅL